coz i am a lady

bismillah


coz i am a lady
please treat me well
coz i am a lady
please respect me
as you respect ur mom
coz i am a lady
im trying to stand by you
coz i am a lady
i love you 



mood: bercelaru
im not begging you for the thing that you cannot do. 
i just need you to try understand me as im trying too
aku hanya pinta kamu masa untuk mendengar
mendengar segala apa yang aku pendam selama ini
mungkin aku tak pandai bermain kata
tapi dalam gurau dan senda
aku selitkan apa bicara hatiku

aku kini cuba keraskan hati
sekerasnya batu di pinggiran pantai
mengharap ada yang sudi menyapa
walaupun tahu ia tak mungkin
akan berganjak
walaupun seinci
namun
kehadirannya sudah cukup mampu 
membuatkan nya gembira
tidak terkata.
mungkin tidak melalui kata-kata
tapi melalui tingkah lakunya.

.mengarut.

No comments:

Post a Comment